Murat uyurkulakın ilk okuduğum kitabı .Dil oldukça yalın gereksiz tekrar yok ve akıcı.Ama Bornova deyince bir Bornovalı olarak ya da genel olarak biraz daha Bornovayı anlatan detaylar isterdim.Yani insan kitabı okurken o sokaklarda yazarla birlikte gezintiye çıkmak istiyor fakat kitapta bu duyguyu yakalayamiyòrsunuz.Kitabın genel olarak eksik yanı bu bence ama onun dışında kitabı beğendiğimi belirtmek isterim .Herkese iyi okumalar
Handan Gökçek geç tanışıp iyi ki dediğim yazarlar arasına girmiş bulunmakta.Olay örgüsü iyi dil yalın ve akıcı ben çok beğendim.Kesinlikle okunmalı inanın pişman olmayacaksınız
Ve YokmuşHandan Gökçek · Yakın Kitabevi · 201711 okunma
Yazarın okuduğum ilk kitabı. Oldukça ilginç bir kitap anlatmakla olmaz herkesin kendisinin okuyup deneyimlemesi lazım. O günün şartlarına bakıldığında oldukça iddialı bir kitap bana göre. Detaylandırmalar müstehcenlikle tam sınır çizgisinde kalmış. Yani usta bir dil . Bir noktadan sonra her şey sizin hayal gücünüze kalmış. bana göre yazarın annesiyle kesin ir sorunu var. Okuyup değerlendiriniz iyi okumalar