Ozlemzgnx

Ozlemzgnx
@ozlemzgnx
Oğuz Atay
Beni anlamıyorlardı. Zararı yok. Zaten beni, daha kimler anlamadı...
Reklam
"Kötülük düşürülerek yapılır, iyilik hissedilerek. Dolayısıyla iyilik ânidir, o, bir anda hissedilir, duyulur ve o an içinde harekete geçer. Kötülük ise böyle değildir; zaman ister, hesap ister, bir süreç içinde vukû bulmak ister."
Sayfa 53 - Kapı Yayınları·Kitabı okudu
Din
"Doğrudur; kitap okumak karın doyurmuyor. Ancak karnı tok, beyni boş adamlardan çektiğimiz kadar hiç kimseden çekmedik."
“ Evet, kabuğuma çekilmiş yaşıyorum belki. En iyi dostlarım kitaplar. Artık insanlara fazla inancım kalmadı. “ Nuri Bilge Ceylan
Edebiyat
Kötü ruhlarda günahkâr düşünceler daha çabuk gelişir.
Sayfa 138·Kitabı okudu
Reklam