Özleştik
“Sevmeyi özledim biliyor musunuz? Kayıtsız şartsız bir gülüşü. Olur olmaz yerde ağzıma bi öpücüğün konmasını. Bir doğruya sevinmekten çok bir saçmalığa gülümseyebilen hoşgörüyü. Hiçbir şeyle yatışmayan yürek telaşını. Kapı zilleriyle telefonlar arasında tükenmeyi. Bir gövdenin önünde diz çökmeyi, kendimi severek yürümeyi kalabalıkta. Yağmuru kirpiklerden içmeyi. Yumruk kadar bir yüreğe dünyayı sığdırma hünerini. ‘Sana sevinç verdiğim sürece ben buradayım.’ zenginliğini özledim…”
( Lotus çiçeği ) özleştik yine,
"Bazıları gölün dibindeki balçığı görür,diğerleri de suyun üstündeki lotus çiçeğinin güzelliğini, bu bir seçim meselesidir."
Alıntı
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Özleştik mi ne sayın Atay?
"Çünkü sevmek, yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi."
Sayfa 63 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
…çok şey değişti, çoğumuz değiştik. Kimimiz gelişti, kimimiz gerileşti. Yaş sayımız arttıkça büyüyen de oldu küçülen de. Ama dediğim gibi çoğumuz değiştik. Sevgisizleştik, git gide özleştik…
Sayfa 71·Kitabı okudu
Edebiyat
"Yeterince özleştik bana göre..." "Ne dersin Çınar Duman?" "Sence de artık vakti gelmedi mi?"