Kendi hedefime varmak istiyorum, kendi yolumda
İlerliyorum, tereddüt edenlerin ve ağırdan alanların üzerinden atlayacağım benim, yolum onların batışı olsun!
Bu yaşıma kadar mevcudiyetinden bile haberim olmayan insanın vücudu birdenbire benim için nasıl bir ihtiyaç olabilirdi? Fakat hep böyle değil midir? Birçok şeylere ihtiyacımızı, ancak onları görüp tanıdıktan sonra keşfetmez miyiz?