Bu şeylerin hiç olmadığını söyleyen insanlar 17 yaşına geldiklerinde 16 yaşında olmanın ne demek olduğunu unutuyorlar. Bir gün bunların sadece hikaye olacağını ve fotoğraflarımızın sadece eski fotoğraflar olarak kalacağının farkındayım.Hepimiz bir gün birilerinin anne babası olacağız ama şuan bu anlar hikaye değil gerçekten oluyorlar. Buradayım ve ona bakıyorum. O kadar güzel ki. Görebiliyorum çünkü bu artık yaşadığımın acıklı bir hikaye olmadığını anladığım o an. Ayağı kalkıyorsun ve binadaki ışıkları görüyorsun ve her şey içine hayranlıkla doluyor ve o yolda dünyada ki en çok sevdiğin insanlarla birlikte o şarkıyı dinliyorsun. İşte o anda yemin ederim ki biz sonsuzuz.