Kedileri bilmem ama insanlar çok nankör
Birisi için bir şey yapsan neden yaptın olur
Yapmasan neden yapmadın olur
Sana bir sır vereyim mi
Kimse için bir şey yapmayacaksın
Çünkü kimse en ufak çabana değmiyor
Hak etmiyor ve olan sana oluyor
Bazı şeyleri insan çok sonra anlıyor
ve aynanın karşısına geçip "ben bunun için mi çabaladım" diyor...
"Kelimelerin bize yaptığı yüzeysel hatırlatmalar akla yük olmaktan başka bir şeye yaramayacaktır. Bunun çaresi bir meselede detaylara bile tümüyle vâkıf olacak şekilde düşünmektir."
Bir şaman sözü der ki:
"Sevdiklerine bağlı ol ama bağımlı olma
fedâkar ol ama kendini feda etme
dünü unutma,saplanıp kalma da
Sabret ama katlanma
Eleştir ama suçlama
İste ama ısrar etme
Ve en önemlisi hiç kimseye biat etme
Bir gün hepimizin öleceğini de asla unutma..."