Çok değerli yazar Mehmet Uzun'un en sevdiğim romanı. Bir yazarın, romanın konusu olan büyük trajediye aşkı işleyiş biçimi hiç bu kadar güzel olmamıştı. Uzun zaman önce okuduğumdan pek fazla alıntı kalmamış aklımda ama okuyanlar çok sevecektir diyebilirim. Özellikle çevirisini çok başarılı bulduğumu da belirtmek isterim. İyi okumalar dilerim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı okudum ancak çok fazla sevemedim. En azından birinci kitap beni devamını okumaya sevketmedi. Yine de bi göz atabilirsiniz. (Önceki incelememde belki biraz önyargıdan kaynaklı, fazla rahatsız edici eleştiri vardı. Bu sebeple değiştirdim)