『ANEKDOT』

『ANEKDOT』
@pdr_pdr
Keşke bir şiir okumuş, bir kedi sevmiş olsaydınız. Belki bu kadar kirletmezdiniz dünyayı...
"Çok şey gördüm beni yüzüstü gömün."
Edebiyat
Reklam
"zevklerim var ama iştahlarım yok, gülüyorum ama çok seyrek gülümsüyorum, beklentilerim var ama umutlarım yok, esprilerim var ama mizahım yok, atak biriyim ama hiç cesaretim yok, açık sözlüyüm ama içtenliğim yok, çekiciliği güzelliğe tercih ederim, rahatlığı da yararlılığa tercih ederim. güzel kurulmuş bir cümle, anlamlı bir cümleden çok daha iyidir. her şeyde yapaylığı tercih ederim."
Edebiyat
"  doğdun doğalı kimin mecazısın ? "
1000Kitap
Balkon,çay-sigara ve bir takım iç hesaplaşmalar... Bizi bu aktivite bitirdi.
"Yalnızım...Bunca acı tek bir söze nasıl sığabiliyordu?"
1000Kitap
Reklam