İnci

İnci
@pearfluence
✮⋆˙ Altı çizili olanlar. ᥫ᭡ Zehra Nisa bebeğimm _______________________________________
Büyükannem bir de hayattaki en güzel şeylerin hemen öldüğünü söylemişti, tıpkı kiraz çiçekleri gibi çünkü böylesine güzel bir şey sonsuza dek yaşamazmış, sonsuza dek yaşamaması gerekirmiş. Zamanda ufacık bir an için, yaşamın ne kadar değerli olduğunu bize hatırlatmak için kalır, sonra geldiği hızla solup gidermiş. Kısacık hayatında insana, yanında sonsuza kadar kalan herhangi bir şeyden daha çok şey öğrettiğini söylemişti.
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yalnız kaçırılan fırsatlar asla akıldan çıkmıyor ve her hatırlayışta insanın içini sızlatıyor. Bunun sebebi herhalde, "bu öyle olmayabilirdi!" düşüncesi.
Ne bileyim ben böyle her şeyi düşününce her şey de beni düşünür sandım.
-Peki, sence öz güven nedir? -Başarısız olduktan hemen sonra kendine inanmak.
Her yıl kendi ölüm günümüzü fark etmeden geçiriyoruz. Ne acı.