Geçen sene okuduğum Sol Ayağım kitabının devamı niteliğinde, ilkindeki başarıyı yakalayamamış olsa da gerçekten güzel bir kitaptı. Sol Ayağım’ı okuyan herkes okumalı.
Her Gün HüzünChristy Brown · Nemesis Kitap · 20102,885 okunma
Gayet güzel, Peygamber Efendimiz'in hayatını detaylarıyla anlatan, çok hoş bir eserdi. Peygamber Efendimiz’in hayatını anlatan her eser gibi bu eseri de çok sevdim. Reşit Haylamaz’ı tebrik ediyorum. Bu kadar uzun bir eseri bir o kadar akıcı hale getirmiş ki…