Vay bee!!! Halkım ne kadar
Zulüm altında kalmış. Ne kadar işkence çekmiş. Ama hiç yılmamış, hiç yılmayacak. Biz savaşçı ruhuyla doğmuş insanlarız, özgürlüğüne, diline, bağlı olarak doğmuşuz. Onlar kimki yıldıracak bizi
Selam olsun halkının daha özgür yarınları için kendi özgürlüğünden olan liderimize ve tüm özgürlük savaşçılarına. İnanmayın ki silahınız kalemimizden güçlü. Elbet bir gün.
Kitabın mükemmelliğini belirtmek isterim:) Köleleştirilmiş bir toplumu anlatan kitabı her kim okursa empati duygusu daha fazla gelişir. Daha özgür yarınlara...