📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Peki ama bu kadar çok babayı niye istiyorsun? Senin baban, yalnızca mutluluğunu isteyen iyi bir insan. . "Belki. Ama beni insan gibi gören bir baba isterdim Bana bir hediye verirken hak etmedigimi söylemeyen. Yerli bir kadının oğlu olduğumu unutan... Ayrıca." Ellerini bıraktım, başımı masanın üstüne, kollarımın arasına sakladım. Hıçkırmaya koyuldum. Bir yandan devam ediyordum: "Geceleri odama gelip iyi geceler, diyecek bir baba istiyorum. Başımı okşasın. Odama girdiğinde üstümü açtıysam usulca örtsün. Yanağıma, alnıma bir iyi uykular öpücüğü kondursun.
Öncelikle kitabi YKY’den çıkan baskıyla okuduğum için dili fena halde ağırdı fakat baskıya burada yer verilmemiş.Arkasında eski kelimeleri anlamak için yararlanabileceğiniz küçük bir sözlük kısmı vardı.Bu kısımdan yararlanarak kitabi çözümleyerek okuyabileceğimi düşündüm fakat yanılmışım.Eğer tamamen çözümleyerek okumaya çalışsaydım muhtemelen kitabı bitirmem 3 ayı bulabilirdi. 30. sayfaya ancak 4 günün sonunda gelebilmiştim.Bu yüzden çat pat anlayarak seri şekilde okumaya karar verip 2 hafta gibi bir sürede bitirdim.Ancak siz siz olun bu kitabın günümüz Türkçesiyle basılmış şeklini almayıp benim gibi şansınızı zorlamayın.Kitabı ana hatlarıyla anlasam da tamamen anlayarak okumayı edebi anlamda bir hayli önemli bir eser olması sebebiyle daha çok isterdim .Kitap uzun bir süre boyunca akmadı ancak sonlara doğru hız kazandı bu yüzden daha önce defalarca başlayıp bıraktığım olmuştu bu kitabı.Ama bu sefer kafama koydum ve bu kitaba son kez başlıyorum diyerek bitirdim.Kitap gerçekten bunalım hissini size fazlasıyla hissettirebiliyor bu yüzden okurken içiniz sıkılabilir.Fakat edebi açıdan önemli olduğundan okunması gerektiğini düşünüyorum.