Kalabalık beni sahiden sıktı. Ben ikide bir böyle oluyorum. Bazen bütün insanları boynuna sarılıp öpecek kadar seviyorum, bazen de hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum.
Birini sevdiğin anda şu gerçekle birlikte yaşamaya başlarsın. Bir gün gidecek, sen sevsen de, asla vazgeçmesen de gidecek. İşte bu yüzden sevmek, teslim olduğun kadar vazgeçmektir aslında, daha en başından vazgeçmek. Vazgeçmen gerektiğini teslim olduğun anda öğrenmek.