Uzun zamandır uygulamaya pek bakamamıştım keşke bakmasaydım da. Kimlerin eline düşmüş. Karşıma saçma sapan konuşmalar, yorumlar, itiraflar, fotoğraflar. Nasıl bir hayal kırıklığı Allah'ım. O güzel saygılı, seviyeli, okuyup düşünen, kendini öne çıkarmaya çalışmayan arkadaşlara ne oldu. Nereye gittiler :(
Ellerim kocaman
Gövdem küçük
Tanrıyı yakalarız belki
Bir salıncak kur
Tanrı görür
Bir salıncak kur
Yüksel...
Yüksel...
Biraz daha yüksek konuş
Tanrı duyar
Bir salıncak kur
Tanrı otursun
Ellerim kocaman
Gövdem küçük
Bir salıncak kurdum Tanrım
Oturda ağlayayım.
Yorgunum.
Acısı hafiflesin diye
süzüle süzüle düşürdüğün yaprak kadar yorgunum..
✍️
İçimde kaç bulutun yağmuru var.
Kaç göz yaşı astım kaburgalarımdan aşağı.
Hiçbiri durmadı.
Yağmur durmadı.
Tanrı durmadı.
Yorulunca kaburgalarımdan akan yaşların altında dinlenirim biliyor musun?
Bilmiyorsun. Yağmur da bilmiyor.
Tanrı da...