Gençtim...
Güçlüyüm zannederdim,
Her şey biraz daha başedilebilir diye zannederdim.
Kabul ederdim belki de...zira öyle bilir öyle inanırdım.
Korkusuz cevval değildim, yaram berem de vardı ama inançlıydım.
Sonra büyüdüm...
Yollarla mı yıllarla mı diye sormayın,
Gözyaşlarıyla büyüdüm.
Yolları da yılları da gözyaşımla, sözyaşımla yıkadım.
Zorların başedilebilir olması bi kenara
Kolaylar bile zor oldu.
Yaşım mı büyüdü
Gözyaşım mı
Korkularım mı muamma
...