Pervâne

Pervâne
@per_v_ane
Kelâmgâh kalemimin gözyaşları /Sadırdan satıra sözyaşları Nev-i şahsıma münhâsırdır/Alıntılı iletiler belirtilmektedir
10/10
·147 syf.··
Beğendi
·
2026 9. kitabı
·
30 günde okudu
·
Okunma: 29 Ocak 2026 01:05
Bu kitabın yeri ayrı apayrıdır bende... Yıllar önce 4. bölümün eklenmemiş halini okumuştum. Ama okumak ne kelime bayıldım. Verilen mesajlar, mücadele, inanç, umut, çaba...zorluklar, güzellikler ve daha nicesi. Sonra tevafuk bu ya 4. bölümün eklenmiş halini gördüm. Onu da okuyuverdim. Ve bendeki etkisi katbekat arttı. Belki ilk okuyuşum 10 yıl kafar öncedir bilemiyorum. 4. bölüm eklenmiş halini 2 yılda bir okuyorum. 3. bölümden sonra tabi şöyle bi duruyorum. Umut doluyorum. Sonra hayatın acı-tatlı yanıyla yüzleşiyorum... Sonra kucağımda umutla son sayfayı kapatıyorum... Okumalı mısınız? -Kesinlikle evet! 2 yılda bi defa olmasa da ömrünüzde bi defa okumalısınız... Okunmaya değer bi eser. Esenlikle ve okumakla kalın. Benzer eserler için bakınız; Küçük Kara Balık Küçük Prens
Martı Jonathan LivingstonRichard Bach · Epsilon Yayınları · 202080,3bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Pervâne

, bir kitap okudu
10/10
·147 syf.··
Beğendi
·
30 günde okudu
·
Okunma: 29 Ocak 2026 01:05
·
2026 9. kitabı
Richard Bach
8/10 · 80,3bin okunma

Pervâne

, bir kitap okudu
7/10
·96 syf.·
Beğendi
·
10 saatte okudu
·
Okunma: 28 Ocak 2026 10:44
·
2026 8. kitabı
Tuğba Coşkuner
8.4/10 · 347 okunma
Başkaları için koşarak yorulunca insan, Kendisi için yürümeye mecali kalmıyor(muş).
Gençtim... Güçlüyüm zannederdim, Her şey biraz daha başedilebilir diye zannederdim. Kabul ederdim belki de...zira öyle bilir öyle inanırdım. Korkusuz cevval değildim, yaram berem de vardı ama inançlıydım. Sonra büyüdüm... Yollarla mı yıllarla mı diye sormayın, Gözyaşlarıyla büyüdüm. Yolları da yılları da gözyaşımla, sözyaşımla yıkadım. Zorların başedilebilir olması bi kenara Kolaylar bile zor oldu. Yaşım mı büyüdü Gözyaşım mı Korkularım mı muamma ...