sadiye

sadiye
*bir Didem Madak satırında karşılaşmak ümidiyle*
MEB~Türkçe Öğretmeni
Samsun
Samsun, 28 Ocak
26 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı

sadiye

, bir kitap okudu
Puan vermedi·72 syf.·
2020 36. kitabı
Didem Madak
8.4/10 · 17,6bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
serin bir rüyanın hatırınadır çektiğim dünya ağrısı. bir hayalden geldim ben, bir hayal verdim sana mavi-yeşil bir hatıra: işte dünya ruhum! ovada sert es, yamaçta sus, ırmakta ağla. işte dünya kapısı, işte dünya kederi ister dağının gölgesinde dur, ister incirin neşesine vur ağrı ve kendini tamamla
Kırmızıyla morla Rengâhenkim yoluna Karları bana yollar yollar Boynum ince zulmün buysa🌙 #CihanMürtezaoğlu
Müzik
Özdemir Asaf hepimizin yaşadığı ama kelimelere dökemediğimiz bir anı şiir gibi yazmış, çok ince; "Bir zamanlar senin çirkinliklerin bile güzeldi, şimdi güzelliklerin bile çirkin" #ÖzdemirAsaf
Edebiyat
Sabah kahvaltıda, çay kaşıklarının sesi birbirine karışıyorsa, bu mutluluğun sesidir. Ve Anneniz karşınızda oturuyorsa, oturduğunuz yer tam olarak cennettir. Gülerek karşılayın, gülle karşılayın eşlerinizi. Çocukları sevin. Dünya ölümlü dünyadır.. #cahitzarifoğlu
Edebiyat