sadiye

sadiye
*bir Didem Madak satırında karşılaşmak ümidiyle*
MEB~Türkçe Öğretmeni
Samsun
Samsun, 28 Ocak
26 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
İnsanoğlu böyle geçicidir.Kendi varlığına en çok inandığı ve sevdiklerinin anılarında ve kalplerinde derin izler bıraktığını sandığı yerlerde bile hızla silinip gider.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

sadiye

, bir kitap okudu
Puan vermedi·476 syf.·
2020 35. kitabı
Orhan Pamuk
7.8/10 · 11,6bin okunma
Birlikte hiç bakamayacağımız bir gökyüzü vardı. Gecelere koşamayacağımız sabahlarımız belki. Bir sabah gittin ya, nesnesi oldum gülüşlerinin. Şimdi dönüşlerine özlemlerim var sadece… ’’Dönmeyeceğimiz bir yer beğen başka türlüsü güç’’ demiştin ya Turgut Uyar’ın ağzından. Sen seçtin dönmeyeceğin yeri. Tek taraflı seçilince şiir tadını yitiriyormuş Ben burada kalakaldım tüm insanların yalnızlığıyla. Şimdi kalamayacağım yerler seçiyorum,başka türlüsü güç bana…
Edebiyat
Muhabbet kuşumuz öldü Arkasında uçuşan tüyleriyle mavi bir sonbahar bırakarak Biliyorsun ölüm,mavi boş bir kafestir kimi zaman Acıyı hangi dile tercüme etsek şimdi yalan olur Pollyanna.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Edebiyat