perfectizim.

perfectizim.
@perfectizim
Azərbaycan
Gecez heyir olsun
Sevmekten vazgeçme!! Arkadaş çevrem olsun gönül ilişkilerim olsun ne zaman olumsuz bir durumla karşılaşırsam kendime bu cümleyi kuruyorum. Her ne yaşarsan yaşa insanları sevmekten vazgeçme! Sorunu çözemiyorsan saygı çerçevesi içinde bitir ve karşı tarafa duyduğun sevgin nefrete dönüşmesin. Sevdiğimiz için sevilmek zorunda değiliz. insanların tercih ettiği olmaya biliriz. Nazım Hikmet’in de dediği gibi; sen elmayı seviyorsun diye elma da seni sevmek zorunda mı? İşte bu cümle insanlara bakış açımı çok güzel şekilde ifade ediyor. Sevmekten vazgeçme! Hiçbirinize kırgın değilim. Hiçbirinize kızgın da değilim. Meftun ya da minnettar değilim mesela artık hiçbirinize. Siz bu hiçleri topladığınızda, yani benim kırık dökük düzlemimle hemzemin olana değin eğildiğinde başınız, benim içimde öyle pek de kolay olmamışken bu geçiş töreni, ben hiçbirinizle aynı tarafta değilim artık. Yani ben artık hiç birinize hiç bir şey değilim. A. Karaçay
1000Kitap
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Her durumdan bir çıkış yolu vardır. Yeter ki karar verilsin.
1000Kitap
"Alışkanlık illet bir hastalıktır. Bu hastalığa yakalanırsak ne ben gidebilirim ne sen kalabilirsin."
Sayfa 184·Kitabı okudu
Aşk
Bir yerlerden giden herkesin içinde bir yer acır mutlaka
1000Kitap
Charles Bukowski’ nin de dediği gibi: “İnsanların seni yarı yolda bırakma ihtimalini unutma...”
1000Kitap