^ Tam pes etmek üzere olduğum bir gecede, kafamın içinde verdiğim savaşı zor da olsa kazandım. O gecenin sabahına ben çıktım ama içimdeki kimseyi sağ bırakmadım ^
Bir şeyi başarıp başaramamamızın, ne kadar çabalasak da sonuçta şansa bağlı olduğunu anladığımızda; yaptığımız ve yaşadığımız her şeyde, kendi önümüzdeki ve kendimiz için sürüklenen kumlar olduğumuzu anladığımızda; o zaman gurur gibi, yürek karası ve utanç gibi bütün o bildiğimiz ve övülen duygulara ne olacak?
Sayfa 345 - Sia Yayınevi·Kitabı okuyor
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Saplantılısın be Frida'cım.. öyle bir adam sevilir mi be
Hiç bebeğim olmazsa ölürüm ben. Bazen pes etmek geliyor içimden ama Diego'yu çok seviyorum ve bu bana güç veriyor, Lucienne. Sen hariç hiç kimse anlamıyor beni. Neyim ben, Lucienne? Değersiz, eskimiş, paslı bir boru. Metruk bir ev, boş...
Yaşamın sorunlu tarafı buydu işte. Size peş peşe verdiği her gün kıymeti bilinmesi gereken birer mucizeyken, süreklilik yüzünden mucizeler gözden kaçıyordu.
Sayfa 21 - Domingo Yayınları·Kitabı okuyor
"Aslında kaybedecek hiçbir şey yok. Biz 'O şeyi kaybettim' demeyi bırakıp, onun yerine 'O şey geldiği yere döndü' dediğimizde, içsel huzur başlar..."
Arzular, istekler asla bitmek tükenmek bilmeyen saman alevi gibidirler.