"Tutkuyla sevdiğim insanların isimlerini asla başkalarına söylemem.Çünkü isimlerini söylemek, onların bir parçasını yabancılara teslim etmeye benziyor."
Senin iç dünyan ,kendini nasıl hissettiğin, mutlu olup olmadığın benim umrunda. Çünkü bir insan olarak benim gözümde sen bir değer taşıyorsun.Seni bir şahsiyet olarak, "can "olarak görüyorum.