bebekokur

bebekokur
@plnclk
Alyoşa:İnsanlarin cevrelerine bakarak, bunlar arasında,yaşamaya layık olan ve olmayanları seçmeye hakkı olabiliri mi ? İvan:Bunda degeri göz önüne almaya hic gerek yok. Bu sorun insan yüreginde cogu zaman degere bakılarak degil, baska, daha dogal nedenlere uyularak halledilir. Bunun hak olup olmamasina gelince; istemek herkesin hakkıdır.
Sayfa 186 - İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
İnsan ve Toplum
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Cehaletimizi kırabiliriz, becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekamizi kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi, özgür olabiliriz! Uçmayı ögrenebiliriz!
Sayfa 31·Kitabı okudu
‘’Yanılgılarimizin cogu, düsünecegimiz yerde duygulanmak ve duygulanacagimiz yerde düsünmekten dogar’’
Sayfa 218·Kitabı okudu
Alıntı