Günümüzün temelleri atılmış sanırım bu dönemde.Lale döneminin zevkine düşkünlüğü şimdi almış başını gidiyor.Her ne kadar dönemi beğenmemiş olsamda, İskender Pala kaleminden geçtiği için elbette ki okudum.
İskender Pala yorumu ile elbette ki mükemmel! Kesinlikle tavsiye ederim; eski İstanbul'u tam anlamiyla yaşayamayan bir 90 lar olarak bayıldım, merakla çevirdim sayfaları.İskender Pala iyiki var.