9/10
·88 syf.··
2026 4. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 25 Haziran 2026 01:39
Düşüncelerinde ​hem kendisiyle hem de çevresiyle sürekli bir çatışma halinde olan, iç dünyasının karanlığında kaybolmuş bir "genç kadın"ın hikayesine ortak oluyoruz. Yaşadığı her olumsuzluğun faturasını kendisine kesen, bu ağır suçluluk duygusuyla bedenini ve ruhunu cezalandırmaktan çekinmeyen bir karakter bu... ​Kitabın dili son derece sade, akıcı ve sürükleyici. Yazar, karakterin karmaşık ve karanlık iç dünyasını o kadar başarılı bir hicivle harmanlamış ki, o kasvetli atmosfer bir anda yerini enfes bir karakomik anlatıya bırakıyor. Okurken içimden, " Tuğba Saydam ' da Nikolay Gogol ’un Palto’sundan çıkmış," demekten kendimi alamadım. ​Benim için son derece keyifli ve etkileyici bir okuma deneyimi oldu. Benim gibi "Tanınamayan" Yazarın güçlü kalemini takdir ediyor; Derinlikli ve absürt edebiyat severlerin, özellikle de kadın okurların bu kitaptan büyük keyif alacağını düşünerek gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. Son olarak; Dingin gri kedi Hector'u da sevgi ile anıyorum
Hiçlik ya da Her ŞeyTuğba Saydam · Kitapyurdu Doğrudan Yayıncılık · 2024349 okunma
“Edebiyat dersinin laneti denilen şey budur. Benim gibiler en uygunsuz zamanlarda bile iyi bir hikaye tarafından baştan çıkarılabilirler.”
Alıntı
Ölüler, yaşayanlarda yaşar, bunu hiç unutma.
Sayfa 13
Alıntı
Herşey güzel olacak...
Alıntı
“Kişi başkalarının kusurlarıyla meşgul oldukça, kendi kusurunu görmez.”
Sayfa 98·Kitabı okuyor
Alıntı