Ne çok işe yarar şu hiç. Bir şeye cevap vermeye üşendiğimizde “Hiç” der geçeriz. Her derdimizi hiçin içine sıkıştırır, tepiştiririz. Ama işte onu nasıl anlatacağımızı bilemeyiz. “Hiç” çok şeyi tanımlar da, onu tanımlamak zordur. Hatta neredeyse bir deha gerektirir.
Eskiden otizmli kişilere "aptal bilginler" denirdi; evet Yağmur Adam'daki gibi.
Çığır açan ama zamanlaması çok da iyi olmayan bir filmdi.
Otizmli kişilerin büyük çoğunluğunun zihinsel süpergüçlere sahip olmadığının altını çizeyim.
Fakat bu filmden önce erişkinlerde otizm olabileceğini çoğu kimse bilmiyordu, hatta otizmi duymamışlardı bile.
Kulağından gireni ağzından çıkartan insan makbul değildir. Bir kulağından giren diğer kulağından çıkıyorsa, o insan da makbul değildir. En değerli insan, kulağından gireni yüreğine gömen insandır.