...sen kendinin prensesisin, karanın ve denizin sultanı, topuklarından saçlarındaki rüzgarın şaşkınlığına kadar. Bedihi bir hayatı sorguluyorsun, dünü geri getirmekten kestiğin ümidin ışığında. Ve gizli krallıkları koruyorsun muhafızsız. Bense bugünün misafiri ve prensim güz kaldırımından payıma düştüğü kadar. Aramızda kimin konuştuğunu unutuyorum, keman kirişlerinde buluşan gidiş dönüşler arasındaki aşın benzerlikten. Ve fark etmiyorum ikiye yarmadıkça kalbimi, aşktan ya da aşka susamışlıktan kurumadıkça ya da terk etmedikçe senin sıfatlarından biri beni nehir kıyısında! Sımsıkı tutunuyorum geçici bir anın misafiri olarak berrak zihne. Ne bir dün var Ne bir hafıza İkimizin de yanıbaşında O halde yüksek olsun moralimiz.
Alıntı
"Nova, sakın yengeci de öpeyim deme. Isırır." "Bir deneyeyim. Belki prense falan dönüşür." Masala yaptığım atıfı hemen anladı. Tüm masalları ezbere bildiğini sandım. "Kurbağa o!" diye itiraz etti. "Yine de şansımı deneyeceğim." "Ben zaten bir prensim, başka prens aramana gerek yok." "Şansımı deneyip öptüm ama maalesef. İblis iblistir!"
Sayfa 18 - Nova - Daren·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"O hâlde prensim" dedim, gözlerimi ocaktaki ateşten ayırmadan. We Lui'nin çok sevdiği bir Konfüçyüs sözünü hatırlatayım ben de sana, "Mutlu olmak için içinde bulunduğunuz andan daha iyi bir zaman olduğuna karar vermek için beklemekten vazgeçin. Mutluluk bir varış değil, bir yolculuktur. Pek çokları mutluluğu insandan daha yüksekte ararlar, bazıları da çok alçakta. Oysa mutluluk, insanın boyu hizasındadır.. "
Alıntı
KÜÇÜK PRENSİM 2024
Küçük prensim Kalbimin köşkünün En eğlenceli odasına yerleştin. Rüzgâr'ın bir esti Uçuş uçuş neşe ile doldurdun her yeri Getirdin bana sevgiyi Bir kez daha yüreğim tatlandı Kalbim sevginin kaynağı ile selamlaştı. Yaşamım özümle tokalaştı Hayat bana parladı Ruhumun sesi derinlerden yükseldi İşitti senin yüreğinin hassasiyetini Yelkenleri döndürdün kendi etrafında Gücünü gösterdin onlara Nazik ve telaşsız Bir meltem esintisi gibi Kalbimi okşadın Güzel prensim Her anımda dahası ile Hep var ol, hep sağ ol Seni seviyorum bir tanem
Sayfa 150 - Cinius Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Derler ki en iyi intikam düşmanına benzemektir. Ben de onun olmadığı her şey oldum: nazik, güvenilir, sorumluluk sahibi… 
Sayfa 10 - Olimpos·Kitabı okudu
Ben kendi hikayemin kahramanı değildim. Kötü adamı da değildim. Ben başkalarının hikayelerindeki yan karakterdim. 
Sayfa 10 - Olimpos·Kitabı okudu