Ebru

İnsan kendi kırgınlık ve beklentileri içinde boğuldukça başkalarının ihtiyaçlarına ve duygularına kör kalır. Ama insan başkaları ile var olduğunu hisseden bir varlık. Yani varlığına bir tanık ister her daim. Modern hayatın empoze ettiği "En değerli benim" algısını fark etmeden o kadar içselleştiriyor ki insan, kendi yalnızlığını inşa ediyor. Asolan ise diğerkâmlığı ilişkilerimizde var edebilmek. Ama bunu yaparken safi verici olarak değil, denge halini yani kendi ihtiyaç ve duygularımızı da gözeterek yapmak.
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bireysel yaşantılarımızda akıl gözü bize olduğumuz kişinin öznel özünü keşfetme daha zengin ve anlaşılır bir içsel dünyayla daha anlamlı bir yaşam yaratma fırsatı sunar.
Alıntı

Ebru

, bir kitabı okumaya başladı
Altay Cem Meriç
8.9/10 · 1.933 okunma

Ebru

, bir kitap okudu
9/10
·341 syf.·
17 günde okudu
·
2026 7. kitabı
James Clear
8.3/10 · 21,3bin okunma
İçsel Tanık : "Çocukluğumdan beri etrafı ıssız ama görkemli büyük ağaçları görmek içimde huzur hissettirmişti. Çok düşünürdüm beni ondan çeken şey ne diye? Bu sorunun cevabını yetişkin halim verdi; yalnızlığımın yansımasıydı. Çoğulluğun içindeki ıssızlıktı beni çeken. Ama bu tek başına bir hüzün değil. Hüznün içindeki huzur. Sevmediğimiz hayatların içinde kendine yer edinme mücadelesi. Bir türlü umudu bırakamayan o küçük ama keskin yanınla devam eden, bitmeyen bir fısıltıydı o uzaklık. Ordan buraya gelince ne değişti diye düşününce; o ince ruh hala benimle. Ama hoyrat ruhlara bir türlü alışamadı. Ve galiba en kötüsü o hoyrat ruhlardan hala umudunu kesemedi." 📍🖋️ Mizaç olarak hassas olmak toplumda azınlık gibi hissetmeye neden olur bazen. Anlaşılma ihtimalimiz azalır çünkü. Normlara uyamama kaygısı bizi kendimize dahi yabancı olmaya itebilir. Lakin biz olduğumuz hal ile mutlu olmayı ve kendi varlığımızı görmeyi kabul edince değişim başlar. 'Ben de varım' sessizliği sonunda bir ses bulur kendine; 'Evet , sen de varsın ve olduğun halinle güzelsin.' #psikoloji #terapötikhikayeler #keşfet #psicologiaonline #insanhikayeleri instagram.com/reel/DYNUCPHNiT...
1000Kitap