📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
#okudumbitti "Bir gün siz ve sevdiğiniz herkes ölecek. Son derece kısa bir zaman süresince ve küçük bir insan grubunu saymazsak yaptığınız ya da söylediğiniz hiçbir şeyin önemi kalmayacak. Bu, hayatın huzursuzluk veren hakikatidir. Düşündüğünüz ya da yaptığınız her şey karmaşık biçimlerde bundan kaçınmaya çalışmaktan ibarettir. Bizler son derece önemsiz kozmik tozdan ibaretiz; incecik mavi bir beneğin üzerinde hoplayıp zıplıyoruz. Kendi önemimizi hayal ediyoruz. Amacımızı uyduruyoruz, ama bizler hiçbir şeyiz. Boktan kahvenizin keyfini sürün."
kitap yorumum yazar narsisizm ve kendini yüceltme den tutunda dşünen beyin olguları çerçevesinde newton'un hareket yasalarından yola çıkarak tümevarım örneklemelerle ve diğer bilim adamlarını ele alarak kişisel gelişimin tüm sürecini anlatmış.. Okuması ve anlaması ağır bir kitap eleştiriye fazlasıyla açık..not almayı sevenler kendine iyilik yapmak isteyenler ve at gözlüklerni çıkarmak isteyenler için ideal bir bir farkındalık kitabı ️
herkes bir dahidir. ama bir balığı ağaca çıkma becerisiyle degerlendirirseniz hayatını bir aptal olduğuna inanarak geçirir
Paylaşımlarınız ne kadar çılgın ve aşırıysa o kadar fazla dikkat çekeceksiniz ve o kadar fazla umudunu yitirmiş kişi inek bokuna konan sinekler gibi üzerinize üşüşecek.Aslında bu hiç de zor bir şey değildir..
iki gözü de görmeyen bir kedi yavrusunu sahiplenen yazar, evdeki iki kedisi ve bu yeni gelen özel yavru ile başından geçenleri çok güzel bir dille, dolu dolu anlatmış.Özellikle tüm kedi aşıklarına mutlaka önereceğim bir kitap
Yoruldum patron!
İnsanların insanlara saldırmasından, çocukların ömrünün kelebeklerin ömründen kısa olmasından,
adaletin bozguna uğradığı bu dünyadan yoruldum.