6/10
·352 syf.··
2026 22. kitabı
Yine karşınıza Dream Harbor serisi ile geldim… Bu seri bana, halamdan 18 yaşlarında iken aldığım; hayatın içinden konulu seri kitaplar gibi bir his veriyor. O yüzden bu seriden kopamıyorum… Hemen konusuna gelecek olursam; Iris, tek gecelik ilişkilerden yana olan, çoğu işte birkaç aydan fazla kalmayan, hayatı konusunda hızlı hareket edip kararlar veren kızımız. Archer ise; dünyaca ünlü bir şef, burnu biraz havada ve ufakalaca davranan başrol adamımız… Yolları; Archer’ın beş sene önce takıldığı bir kızdan çocuğu olduğunu öğrendiği anda kesişiyor. 5 yaşındaki Olive’nin annesi ölmüş, kendisi Dream Harbor da ananesi ile yaşıyor ve babası Archer ile iletişime geçmişler. Archer daha önce Dream Harbor’u bilmiyor ve geldiğinde buradan bir an önce gitmek istiyor fakat yapması gereken bir şey var… o da kızı Olive’nin yasal ebeveyni olmak. Bunu başarabilmek için 6 ay boyunca Dream Harbor Kasabasında kalması gerekiyor. Olive’ye bakabilmesi için bir bakıcıyı işe alması gerekiyor ve şansa bakın ki Iris bu sırada beş parasız bir şekilde iş arıyor… Böylece hikayemiz başlıyor. Kitapta sevmediğim ve eleştirdiğim şeylere gelelim; Birkaç bölüm daha Olive’nin babası ile konuşmamasını, sessiz kalmasını isterdim. Bana göre bu kısımlar, çocuğun ona alışması, eve alışması,yeni bir düzene alışması üstün körü yazılmıştı. Ayrıca Iris’in hamile olduğunu Archer’e söylediği andaki sahnenin daha uzun daha duygusal olmasını beklerdim ama yazarımız asıl önemli kısımları kısa tutmayı tercih etmiş. Ve ilk birlikteliklerinde… birbirlerini sırf ateşlerini söndürmek için kullanmaları iğrençti. Duygusallık nerde, bağ kurma nerde? Dream Harbor serisine yakıştıramadım. Bunlar benim için eksilerdi. Ayrıca Archer her seferinde Paris’e geri dönmek istiyordu. Kızı ile orda hayat kurmak istiyordu. Bir anda nasıl
1000Kitap
Çilekli Pankek EviLaurie Gilmore · Juno Kitap · 202658 okunma
8/10
·462 syf.··
Beğendi
·
2026 5. kitabı
Ben malım. Ben kocaman bir malım. Ahhahaha. Seriye bu kitapla başladım ve anca kitabın en sonundaki yazarın notuyla 2.kitabı olduğunu fark ettim. İnanılmaz. Zaten kitabın başlarda beni çok çekmemesinden anlamam gerekirdi. Pat diye girilmiş gibi hissetmiştim. Puhahahah. Gece gece şoke oldum. Neyse çok güzeldi. Yazım tarzı, betimlemeler karakterler, evren her şey harika. Sadece fantastiğin önüne romantizmin çok geçmesini sevmiyorum. Bir noktada durup dururken yakınlaşıyorlardı fjjdkdkd. Gizemler de gayet ortada açık bir şekildeydi. Legend’ın kim olduğu yani. Ay siz siz olun başlamadan hangisi 1 diye bir kontrol edin. Ben nasıl böyle bir hataya düştüm bilmiyorum. (VALE TAM AŞIK OLUNCAK BİR KARAKTER işte böyle manyak delidolu karakterlere ihtiyacımız var)
LegendStephanie Garber · Dex Yayınları · 20191,330 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hayalet
2/10
·421 syf.··
2025 73. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 22 Ekim 2025 16:35
Herkese Merhaba, Hingland muhafızları serisinin son kitabını okuduk. Bu yazarlar gerçekten önceden ne yazdıklarını hatırlamıyorlar yoksa bu kadar kötü yazmalarının başka sebebi olamaz... Yine hüsran yine kötü bir kitapla karşınızdayım. Kaşar ve gavat hikayesi okuduk yani.. Diğer kitaplardan tanıdığımız Bella’nın kızı olan Joan ve bizim muhafızları terk edip yani ihanet etip ingiliz şovalyelerin tarafına geçen Alex’in hikayesini okuyoruz. Okumaz olaydık daha iyidi. Bu joan bızımkilerin ingiliz tarafında casus olmuş. Kadın bir casusumuz var ama nasıl var. Bu kız işte önemli askerlere yaklaşıp onlardan bilgi alıyor.... nasıl yaklaştığını yazıyorum, kendini elleterek yapıyor bunu, bir sonunu getırmıyor kendisi ilaç ile bayıltıyor hepsini fılan. Ama odaya kadar öpüşme fılan kızın elenmediği bir tarafı kalmıyor fılan.... tam nefret ettiğim davranışlar, bide bu kız 15 yaşında tacavüze ugramış... bunu yaşamış biri erkeklerle bu kadar samımi olması cok akıl işi değildi, yani... hiç bir korkusu yok.. o dönmede bu şekilde davranması zaten adını or... çıkartmış yani... neyse öğreniyor tabikide filan... o ksıımlarda bir aksıyonda göremedik. Devamlı okuduğumuz , bunun öpüşü şöyle, bunun kokusu şöyle diye düşünceleri okuduk. Gelelim gavatlar arasında katılan Alex’e. Tam bir mal bir karakterdi. Celtinmen olacak diye kıvrıldı kıvrıldı. Bide zaten bizin ekibe ihabet ettiği için zaten sevmıyordum onu hala sevmıyorum. İşte bu ikisi zaten birbileri tanıyorlardı fılan yeniden karşılaşırlar fılan, birbilerinden aynında etkılenırler fılan. Şehvetler fılan... şimdi bu gavat alex , asla kızın adamlarla takıldğını inanmıyor, gözleriyle kızı samanlıkta başka adamla öpüşürken görüyor yine kızın masum olduğuna ınanıyor. Bu kadar mal olamaz yaa....kız ise ; diyor ki oda diğer erkekler gibi
Tarihi Roman
HayaletMonica McCarty · Nemesis Kitap · 20256 okunma
10/10
·368 syf.··
2025 20. kitabı
|| Jason Thorn’u Sevmek • Ella Maise 10/10 çocukluk aşkı şöhret hayatı oyuncu & yazar anlaşmalı evlilik YORUM TÜM YILDIZLAR SANA JASON THORN‍‍‍‍‍‍ BAYYIILLLLDIDIIMMMM Gerçekten bu kadar bağlanacağımı düşünmüyordum. İlişkileri inanılmaz güzel işlenmişti, Jason başından beri o kadar bebek gibiydi ki, kalbim eridi Ayrıca kıskançlıktan geberdimm O kadar softlardı ki, ağladım.. CiddenAy kısacası bayıldım yaa, aklımı delircem Olive İçsel düşüncelerine o kadar güldüm ki ahsjsjjsjs inanılmaz seviyorum Lucy.. aşığım sana be kadın ahahahah en sevdiğim yakın arkadaş karakterisin, nokta hahahajaj en kısa zamanda Adam Connor okuyacağım, enn kısa zamanda‍ En olarak kitabın smut sahneleri de çok iyidi.. Genelde bundan bahsetmem ve zaten genelde atlayarak okurum, sıkar.. Ama bu kitapta (Diyecek başka sözüm yok..) ahahahhaha
Jason Thorn’u SevmekElla Maise · Yabancı Yayınları · 20231,442 okunma
SPOİLERLI Wisteria 3 eleşt- ÖHÖ! İnceleme
7/10
·392 syf.··
Beğendi
·
2024 29. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 28 Kasım 2024 01:22
Eveeeeet, yeniden merhabalar. Yorumum spoilerlı olucak o yüzden dikkat edin:D Hikâye Saige' in ağzından anlatılıyor. 6 yıldır beraber olduğu Zaiden la beraber kahini falan arıyorlar. Bu yolculukta da bir sürü kişi ile tanışıp dost oluyorlar. Yeri geliyor tabii ki de ihanete uğruyor ve isyancı kampında esir alınıyorlar. Kurtulsalar da Cyra olacak şarlatanı geri alabilmek için Euiranın şifacısını falan kaçırıp anlaşma yapmaya çalışıyorlar. Lakin Euria'nın şifacı kızı öldürmesiyle Saige, büyük bir hengamenin ardından esir alınıyor. Kitabın sonunda da dördüncü kitabın kimin ağzından yazılacağını öğreniyoruz. Olaylar bu şekildeydi ve her zaman olduğu gibi sinirlerimi bozan şeyler oldu. (Evet bir şeye de sinirlerim bozulmasa olmaz :D) Öncelikle Zaiden karakteri. Şahsen benim birinci kitapta tanıdığım zaidenla bu kitapta okuduğum Zaiden kesinlikle aynı kişiler değildi. Tabii ki de aradan altı yıl geçmiş, ufak değişikler olabilir, bir olgunlaşma süreci geçirmiş olabilir AMA! bir insan kişiliğini de kaybetmez abi. Adamın birinci kitaptaki kişiliği gitmiş yerine kör kütük aşık olan, hiçbir fikri ve ideası olmayan bir karakter gelmiş. SAİGE NE DERSE ONU YAPIYOR! ROBOT MU BU ADAM!!? GÖZÜ SAİGE TEN BAŞKASINI GÖRMÜYOR, DÜNYAYA BİLDİĞİNİZ DÜZ BAKIYOR! DÜZ!! Saige şöyle bir plan mı yapmış, sen ne dersen yaparım Siyah kuğu. Saige ortaya bir fikir mi sürdü, sen daha iyisini bilirsin Siyah Kuğu. DÜŞÜNMÜYOR! TEK DÜŞÜNDÜĞÜ SAİGE YARALANIR MI!? TAKINTILI HERİFİN TEKİ! Neymiş, Saige yanında olmasa onsuz bile nefes alamazmış. Eğer o ölürse onun da yaşamak için hiçbir sebebi kalmazmış, kendisini öldürürmüş... Vs vs. BU AŞK DEĞİL! Bu SAPLANTILIK! Bu tarz gerçek hayatta birisine rastlasam, dese ki sen yanımda olmadan ne yapcağımı şaşırıyorum, sensiz soluk dahi alamıyorum, derdim ki s*KT*r
1000Kitap
İmparatorluğun KılıcıAdora Yağmur · İndigo Kitap · 20241,046 okunma
Puan vermedi·112 syf.··
2025 1. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 02 Ocak 2025 00:17
freud hazretlerine başlamak adına ideal kitap olduğuna karar vermiş bulunmaktayım. kendisinin düşüncelerinin kendisi tarafından özetlenişine şait oluyoruz. son 30 sayfaya kadar bu şekilde devam ediyor. kafa karıştırıcı olan tek şey ego, süperego ve id kavramlarının günümüzde türkçe'de bile oturmuş olması, kitap ise o dönem direkt almanca'dan çevrilmiş. bu durumda çevirmen es ve ben gibi tercihsel bir çeviri yapmış. diğer baskılarda bu söz konusu mudur bilemiyorum. 2024'te başlayıp tam bir sene sonra bitirdiğim bu kitap puhahahah freud düşmanlığımı bir damla azaltmadı. şu andan itibaren de zaten hiçbir şey azaltamaz.
Amatör PsikanaliziSigmund Freud · Cem Yayınevi · 20091,157 okunma