i

"...alışana kadar hayatta her şey alışılmadıktır."
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tanrı konuştu: "İnsanlar yüzünden yeryüzünü bir daha lanetlemeyeceğim. Çünkü insanın yüreğindeki eğilimler çocukluğundan itibaren kötüdür."
Alıntı
Tanrı biz kullarından ne istiyor? Tanrı'nın istediği iyilik mi yoksa iyiliği seçebilme şansına sahip olabilmek mi? Kötülüğü seçen biri gerçekte iyiliğe zorlanan birinden daha mı geçerli Tanrı'nın gözünde?
Alıntı
"ama insanın on dokuz yaşındayken duyduğu hüzün, hayatın güzelliklerini görmesini engelleyecek ya da önünden hoş bir kızın geçtiğini gördüğünde on dakikadan fazla sürecek kadar trajik olmuyor."
Alıntı
Her şeyden önce, dedim, bu adam burada bir soytarı durumundaydı. Bu hal onu incitmiş, yere vurmuş, idealini kaybettirmiş olmalı; haşin, hastalıklı, hatta bütün dünyadan öç almak isteyen bir insan oluşu da bundan ileri geliyor diyebilirim. Onu insanlarla barıştırsak da, yine bir insan olduğunu hissetse...
Alıntı