E.E.zadehh

E.E.zadehh
@r1speranza
" Her şeyi bildiğimi zannetdiğim zamanlar da geride kaldı "..
Reklam

E.E.zadehh

, bir kitabı okumaya başladı
İskender Pala
8.6/10 · 48,9bin okunma
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütüb insanları anlar...
Ayrılık lafları etme sevgilim Önümüz Temmuz, Önümüz ağustos nasıl olsa...
Reklam