Birbirlerini gördükleri anda atışları eşleşen kalpleri aynı tartımla adım uydurdu birbirine. Dünya onları aynı terazinin kefelerinde dengeledi. Aynı enlem, boylam , meridyen. Gözleri ve ruhları birbirine yıldızlar gibi kilitlendi. Aşk iklimiydi. Adeta birbirlerinin yerçekimine tutulmuş gibi dönmeye başladılar birbirlerinin çevresinde...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anlamıştı: artık hiçbir şeyi eskisi gibi sürdüremeyekti. Emanet dolaplarının başında anahtar dağıtan o film yıldızıyla tanımak istemediler birbirlerini..
Kadınları her zaman çok sevmişimdir , ama bunu bir ayrı sevdim. Hiç kavuşamadık , belki o yüzden hâlâ içimdeki toy oğlanın solmamış sevdasıyla bağlıyımdır ona . Ukde sevdası , diyelim. İnsanın içinde ukde kalmış aşklar uzun yaşar... O ilk yürek çarpıntısının yerini sonradan yaşadığı hiç bir şey tutamaz...
… İşte günlerden bir gün Elâgözlüm,
Yeni bir başlangıçla bitecek ömrümüz.
Amenna ve Saddakna,
Bari hoşça geçse günümüz…
Hangisine tasa edeceğiz, şaştık.
“Ölüm derdi, kalım derdi” derken
Dimyata pirince giden misali,
Yolun ortasına ulaştık…
Ölüm bir hatıra gibidir insanda;
Kâh hatırlanır, kâh unutulur.
Fakat bir gün, bir gün nihayet
Gözle görülür elle tutulur…
Şimdi taştan çıkardığım ekmekle,
Çorba içmedeyiz sıcak sıcak.
Fakat yarın kim diyebilir ki Turgut,
Hatıra olmayacak?..