rabiş

rabiş
@rabisd
Konuşmak istiyordum. Duyguları filan olan biriyle yani.
Reklam
Sanço’suz maceraya atılmak, silahsız ava çıkmaya benziyor...
Ama oda nasıl da karanlık şu an ve bu derin alacakaranlıkta benden ne kadar da uzaktasın!
Hepsini görüyor ama onlara bir türlü nüfuz edemiyordu. Her şey gözlerinin önünden akıp giderken o bir seyirci gibi sadece izliyordu. Zweig bağımlılığı <3
Nankördüler ve tapınağın yerle bir olması, iyilikle bir şey öğretilemeyen kötüler için bir ders olacaktı.