Gece ben uyurken, bir daldaki güvercin aşkından ağlıyordu.
Allah'ın evine yemin olsun ki, yalancıyım ben.
Âşık olsaydım eğer, ağlamakta güvercinler beni geçemezdi.
Kendimi, Rabbime âşık zannederdim.
Oysaki hayvanlar bile, ağlarken ben ağlamıyormuşum."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ayrılık ne biliyor musun? Ne araya yolların girmesi, ne kapanan kapılar, ne yıldız kayması gecede, ne güz, ne ceplerde tren tarifesi, ne de turna katarı gökte... İnsanın içini dökmekten vazgeçmesi ayrılık