Ve Kızın Adı Gece... İtiraf ediyorum sadece edebi bir aşk romanı sandım, bilgi edinemeyeceğim sandım, sorgulatmaz ve düşündürmez sandım ama tabiki yanıldım. Standart bir akıştan o kadar güzel bir tempoda artarak güzelleşti ki kitap olaylar esnasında Tarık’ı, Alev’i, diğerlerini, sistemi, devleti düşündüm; ve onlara sinirlendim, onların yaşadıklarıyla öğrendim, üzüldüm ve sorguladım. Okuduğum her romanda en çok sevdiğim şeylerden birincisi konu edinen yazar ve eser isimleri, ikincisi de tarihi olayların roman içinde yerleştirilmesi olur. Ve ikisi de bu kitapta fazlasıyla karşıma çıktığı için çok mutluyum. Sade bir edebiyatın güzelliğinin tadına varmak isterseniz kesinlikle öneriyorum