özge

özge
@readlikeagilmore
what a shame she went mad
Bütün dünya korkunç anılarla dolu; nereye baksam, onun yaşamış olduğunu ve benim onu yitirdiğimi görüyorum!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bana yaptıklarını bağışlıyorum. Ben kendi katilimi seviyorum; ama seninkini, onu nasıl sevebilirim!"
"Sen bana dokunmuyorsun diye başkalarının da mı dokunması yasak?"
Onun sevdiği, idealize edilmiş bir Ruth, kendi yarattığı insanüstü bir var­lık, aşk şiirlerindeki o parlak, ışıltılı ruhtu.
Bilmediğin bir oyun oynuyorsan, bı­rak önce diğer taraf hamlesini yapsın.