📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Lola ve komşu çocuk biter bitmez bu kitabı aldım. Ve yazar beni yine büyülemeyi başardı. Aşk kitabı okumayı pek sevmem ama bu yazar gerçekten aşk alanında çok tatlı kitaplar yazıyor. Anna ve St. Clair en sevdiğim karakterler olmaya hak kazandılar. St. Clair'ın kişililiğine hayranım resmen. Çerezlik bir kitap, aşk kitabı okumayı seviyorsanız pişman olmazsınız.
Kitap bittiği halde etkisinden çıkamadım. Bu kitapda Kamran denilen bir adam var kitabın başından beri kanım kaynamadı bu adama. Kitap boyunca Feride'nin karşısına çıkan kötü adamlardan farkı olduğunu düşünmüyorum. Ama aşk işte gözleri kör ediyor. (çok mu haksızlık ettim ne ) Ama kitabın sonlarında Feride'yi sahiplenen doktoru unutamam keşke her adam onun gibi düşünebilse.Neyse ki kitap mutlu sonla bitti.
BEN GÜLBEŞEKERİ ÇOK SEVDİM.