Red and Prag

Red and Prag
@redzen
“İnsan bazendir, daima değil..”
“Bu akşam anladım ki, bir insan diğer bir insana bazen hayata bağlandığından çok daha kuvvetli bağlarla sarılabilirmiş. gene bu akşam anladım ki, onu kaybettikten sonra, ben dünyada ancak kof bir ceviz tanesi gibi yuvarlanıp sürüklenebilirim..”
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Her gün küçük bir yaşamdır; her uyanış küçük bir doğum, her sabah küçük bir gençlik ve her uyku küçük bir ölümdür..”
Edebiyat
"Bana da öğret böyle uzak, böyle ölümcül bir sessizlikte durmayı.."
Edebiyat
Niçin her okuduğunu robot gibi beğenen ama içselleştirmeyen insanlarla dolu burası. İçselleştirilmediği için de köpük gibi akıp gidiyor her paylaşım.
Edebiyat
“Herkeslerin uzağı vardı ben çok çağırdım Benden önce bir kadını vardı herkeslerin. İnattım, hoyrattım, sallanan bir bakraçtım Herkeslerin neşesinde ben hep sakardım. Bendeki rüzgârla açılanlar Göğün aklından sarkanlar Sizden ne alacaktım, bıraktım. Deyin ki ağaç kovuklarında dolandım Her çalılıkta yazgımı biraz kararttım. İnandığınız o hayrete ne yapsam varamadım Herkesler tamdı bir ben olmadım. Bir çocuk düşerkenki gibi baktım Dünya çok alçak bir yer Uçmadım, uçmadım..”
Edebiyat