“Bu akşam anladım ki, bir insan diğer bir insana bazen hayata bağlandığından çok daha kuvvetli bağlarla sarılabilirmiş. gene bu akşam anladım ki, onu kaybettikten sonra, ben dünyada ancak kof bir ceviz tanesi gibi yuvarlanıp sürüklenebilirim..”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Herkeslerin uzağı vardı ben çok çağırdım
Benden önce bir kadını vardı herkeslerin.
İnattım, hoyrattım, sallanan bir bakraçtım
Herkeslerin neşesinde ben hep sakardım.
Bendeki rüzgârla açılanlar
Göğün aklından sarkanlar
Sizden ne alacaktım, bıraktım.
Deyin ki ağaç kovuklarında dolandım
Her çalılıkta yazgımı biraz kararttım.
İnandığınız o hayrete ne yapsam varamadım
Herkesler tamdı bir ben olmadım.
Bir çocuk düşerkenki gibi baktım
Dünya çok alçak bir yer
Uçmadım, uçmadım..”