Red and Prag

Red and Prag
@redzen
“İnsan bazendir, daima değil..”
“Ama bu kente gelirsen unutma beni ara Sana bir çay ve temiz yaralar ısmarlarım Öfkem geçer dinle yüzümü sevgiyle bakarım Kimse değil, seni yalnız ben anlarım..”
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bir insan acıdan delirdiğinde, diğerleri onun acısını değil deliliğini görürler..”
Edebiyat
"Galibiyet yabancılaştırıcı bir yolculuktur. İnsan evine kaybedince döner."
Edebiyat
“Kendim olmayı yeğlerim. Suratsız da olsa kendim olayım..”
Edebiyat
Anlayış, bir açıdan ‘yanlışı yapanın seçeneksizliğini’ farketmektir..
Edebiyat