Aslında tüm duyguların iç içe olduğu bir kitaptı, ben özellikle diş görünüş takıntımı belki de bu kitapla biraz yendim. Ve iç güzelliğin dışı da etkilediğinin bir sembolü olduğunu işleyen kitaptı.
Kısa kısa hikayelerden oluşan ama her hikâyenin insan üzerinde mükemmel etkisi olan bir kitap, zevkle bitirdim. Kısa ama keyifli kitap arayanlar için bir nimet
Mükemmel birr intikam kitabıydı her sahnesi beni benden aldı ancak beni en çok etkileyen Villefort'un oğlunun ölümünü hissettiği, merdivenleri çıkarken ki andı.. hiç aklımdan silinmeyecek bir efsane, herkesin okuması lazim