Hayat tecrübelerimden şu yargıya vardım ki,başkalarıyla benim aramda korkunç bir uçurum var,anladım,elden geldiğince susmam gerek,elden geldiğince düşüncelerimi kendime saklamalıyım.Ve şimdi yazmaya karar vermişsem,bunun tek nedeni,kendimi gölgeme tanıtmak isteğidir.