Rümeysa

Rümeysa
@rmysguc
Öğrenci
Mühendislik Fakültesi
47 okur puanı
Şubat 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Ne yapalım," diyordum, "ölmem kaçınılmazmış!" ... Aslına bakarsanız, insan ha otuzunda ölmüş ha yetmişinde, pek önemli değildi.
Sayfa 69
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
...herhangi bir kimsedeki erdemler, nasıl oluyordu da bir suçlu aleyhine ezici bir kanıt olabiliyordu.
Sayfa 62
Fakat bizim acılarımız nedense hapsedilmeye mahkumdur.
Sayfa 54
“İnsan ya yazmalı ya da yazmaya değecek bir şey yapmalı!”
Sayfa 237