Kitabı bulmak için baya bir zahmete girmek gerekiyor şu sıralar, malesef kitabın basımı yok. Kitabı bulduğumda okumadan önce bunca zahmete umarım değer diye düşünmedim değil. Ama kesinlikle okunması gereken bir kitap olduğu aşikar.
Kitap tek taraflı bir monolog bir şekilde ilerliyor, anlatımı ve sadeliği okuma açısından cidden rahat. Konu bakımından bakıldığında normal hayatta ve savaş ortamında ikinci sınıf bir insan mualemesi gören afgan kadınlarının sesini duyurmak adına, yaşantılarının ne kadar zor ve çetrefelli olduğunu dile getiren bir kitap.
Bulmakta zorlansamda beklediğime değdiğini düşünüyorum. Okunmasını tavsiye ederim. Şimdiden iyi okumalar :)