Beni tanımadan önce yaşadığın yıllar var ya; onları da kıskanıyorum.Düşün bensiz yaşayacağın bir dakikaya bile tahammülüm yok artık.Bir gün güzel bileğindeki küçük saati parçalayabilirim, bensiz bir zamanı sana bildirdiği için.
Sana baktı, öyle değil mi? Sen de Tanrı’ya inandın yine ?
Hayır, bana bakmadı , beni bakışlarıyla sarıp sarmaladı; Tanrı’ya inanmak değildi bu , kendimi bir Tanrı sandım.