Varlığın sırları saklı senden, benden;
Bir düğüm ki ne sen çözebilirsin, ne ben.
Bizimki perde arkasında dedikodu:
Bir indi mi perde, ne sen kalırsın, ne ben.
içsem de çok kahveyi
hatrı birinde görülmedi
hiçbiri değilmiş benim
emanetimmiş kalbimi verdiklerim
bu bedende bile misafirim
rehadan noksanım, nedenlerinde boğulurum
hükmüne razıyım, külfetimde yanarım
iki gözünün içine
içim içini yiyor sorunu ne
seni unutmam ne de haince
o esnada içim burkuluyor sessizce
bedenini sarmalasam da oluru ne
gerçeği sen değilsin neticede
sevgim bâki değil son nefesimde