hanife

hanife
@rueblush
i love you 3000
Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegâne tesellidir. - Sabahattin Ali
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Even after all of the shit, I'm resilient. Because princess don't cry. Olan onca şeyden sonra bile hala dayanıklıyım. Çünkü bir prenses ağlamaz.
Müzik
Because princess don't cry Çünkü bir prenses ağlamaz
Müzik
"Biraz daha uyusam bütün bu olanlardan kurtulabilir miyim?"
Sayfa 20 - Nilüfer·Kitabı okudu
Odamda tek başıma olmayı diledim kitaplarımla baş başa bu insanlardan uzakta.