selam olsun
selam olsun bizden güzel dünyaya
bahçelerde güller hala açar mı
selam olsun sonsuz güneşe, aya
ışıklar, gölgeler suda oynar mı
hepsi güzeldi kar, tipi, fırtına
günlerin geçişi ardı ardına
hasretiz bir kanat şakırtısına
mavi gökte kuşlar yine uçar mı
uzak, çok uzağız şimdi ışıktan
çocuk sesinden, gül ve sarmaşıktan
dönmeyen gemiler olduk açıktan
adımızı soran, arayan var mı
bu adamlarla niye alay ediyorum? sanki benim azaplarım onların bir yığın kaçış imkanlarıyla dolu hayatlarından daha mı iyi? fakat, hakikaten düşündüğü gibi bu kaçış var mıydı?