....Nasır kendisine şu haberi gönderir.:
"Eğer benden özür diler ve bu davayı bir daha gütmeyecegine dair söz verir ise, kendisini bağışlarım."
Fakat büyük şehidin, ona cevabı kesin ve dehşet vericidir:
"Eğer ben bu cezayı hak etmiş bir suç işlemiş isem, bunu seve seve çekerim. Eğer bu ceza bana haksız yere verilmiş ise; o zaman bir münafıktan özür dileyecek kadar aşağılık değilim..."