Songül

Songül
@rundownrose
Bana kalırsa hayatın sırrı zaten bu, asla her şeyi çözemeyeceğini kabullenmek.
Ama insan hiç bir şeyi gerektiğinden fazla büyütmemeli.
Alıntı
Reklam
Çünkü acınası biri olarak yaşamak ölüm gibi bir şey, öyle değil mi?
Alıntı
"Erkekler mi, öff! Kaçasım geliyor. Niçin onların istediği her şeyi yapasın ki?"
Alıntı
"Kimya hayattan ayrılamaz, doğası gereği kimya hayatın ta kendisidir.
Alıntı
Kısacası kadınların erkeklerden düşük görülmesi de erkeklerin kadınlardan üstün sayılması da biyolojik değil, kültürel. Ve tüm bunlar iki kelimeyle başlıyor: pembe ve mavi. Sonra da her şey çığ gibi büyüyerek kontrolden çıkıyor."
Alıntı
Reklam