Hayat aynı olsa da herkese başka türlü dinletiyor kendini. Mevsim aynı mevsim ama kimi kışta doğuyor, kışta büyüyor, kar altında ölüyor. Hikâyesine bile bahar gelmiyor kimilerinin.
Gençlik ne güzel şey,dedi ,vücudunda derman ,geceleri yatağında kadının olur . Kadın eğer zekiyse ,tarladan eve döndüğünde su getirir sana ,yüzün terliyse bir yelpaze uzatır ,kar yağdığında yatağını ısıtır .Gece iyi uyuyamadıysan ,sabah kalkınca ,bütün gece yoruldun ,hadi biraz daha uyu ,der sana …