Bu kitap benim bir kere değil tekrar tekrar okuduğum, satırların altını çizerken kalem bitirdiğim, alıntı yapa yapa bitiremediğim mükemmel bi kitap.
Okurken hissederek, yaşayarak okudum. Her okuyuşumda tekrar tekrar yaşadım duyguları.
Ah Maria, meğer seninle ne kadar aynıymışız. Her söylediği sözde kendimi buldum. En başta erkeklere ve aşka olan nefretimi tekrardan yanıp tutuşturdun. Sonrasında "Sanırım aşk var ya!" diyerek bitirdim kitabı. Aşk vardı belki de ama kimdeydi. Önemli olan Raif'imi bulmaktı...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Benim beklediğim aşk başka!" dedi. "O, bütün mantıkların dışında, tarifi imkânsız ve mahiyeti bilinmeyen bir şey. Sevmek ve hoşlanmak başka, istemek, bütün ruhuyla, bütün vücuduyla, her şeyiyle istemek başka... Aşk bence bu istemektir. Mukavemet edilmez bir istemek!"